Smakfulle og sunne oppskrifter for mennesker ønsker å leve 100 % naturlig glutenfritt

"100 % NATURLIG" er Lene Simonsens blogg om sunn mat i en frisk kropp. Denne bloggen kommer til å følge prosessen med utgivelsen av kokeboken med samme navn, og i tillegg kommer den til å inneholde nye oppskrifter og tips, og nye prosjekter og bøker. Hovedfokuset er at flest mulig oppskrifter skal være 100 % naturlig frie for gluten, og at mange også skal være helt uten sukker, melk og gjær. Dette er mat for cøliakere, allergikere og matintolerante, som ønsker å fokusere på smakfull mat og god helse. Bevisste mennesker som ønsker å holde seg borte fra enkelte matvarer og spise sunt, vil også ha nytte av boken og bloggen.

onsdag 15. desember 2010

Nye oppskrifter og ny signering

Jeg hadde bestemt meg for å prøve å få til gode, naturlig glutenfrie lefser og flatbrød denne adventen. Både takke og kjevle er på plass. Men så viser det seg at jeg må bruke rutete kjevle! Hvordan får jeg fatt i det? Dersom noen av dere lesere vet noe, så blir jeg veldig fornøyd dersom dere informerer meg. Det blir nok derfor mest sannsynlig ikke lefser og flatbrød i heimen før etter jul, men jeg kommer ikke til å gi meg før gode oppskrifter er på plass:) Jeg har til og med lånt en del bøker på biblioteket... Det viser seg at dette ikke er vanlig baking, dette er håndverk på høyt nivå!

For dem som har interessen av det, vil jeg informere om at det blir ny signering av boken på Notabene Maxi i Sandnes, lørdag 18. desember fra kl. 12.00 til 13.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver en kommentar! Alltid kjekt å lese:)