Smakfulle og sunne oppskrifter for mennesker ønsker å leve 100 % naturlig glutenfritt

"100 % NATURLIG" er Lene Simonsens blogg om sunn mat i en frisk kropp. Denne bloggen kommer til å følge prosessen med utgivelsen av kokeboken med samme navn, og i tillegg kommer den til å inneholde nye oppskrifter og tips, og nye prosjekter og bøker. Hovedfokuset er at flest mulig oppskrifter skal være 100 % naturlig frie for gluten, og at mange også skal være helt uten sukker, melk og gjær. Dette er mat for cøliakere, allergikere og matintolerante, som ønsker å fokusere på smakfull mat og god helse. Bevisste mennesker som ønsker å holde seg borte fra enkelte matvarer og spise sunt, vil også ha nytte av boken og bloggen.

søndag 12. desember 2010

Vellykket helg!

Det var utrolig koselig i Egersund! Det kom mange folk både for å prate, prøvesmake og se i/ kjøpe boken. Jeg blir så inspirert av alle de interesserte og engasjerte menneskene jeg er så heldig å få møte på denne måten! Tusen takk til dere alle sammen:)

Da jeg kom hjem på ettermiddagen i går, fikk jeg besøk som hadde med nydelige hjemmelagede julekjeks, bakt med Jytte Original. Luksus! Kanskje jeg skal spørre om jeg kan legge oppskriften ut på bloggen? Det er jo kjekt med god, glutenfri julebakst i disse søte adventstider...

Ha en riktig fin søndagskveld, og nyt førjulstiden!

2 kommentarer:

  1. Mmm, de ser gode ut! Jeg vil gjerna ha oppskriften ;)

    Og takk for at har laget en slik flott blogg! Vi har en datter på 22 mnd som fikk diagnosen cøliaki for 2 mnd siden (bare 13 dager før lillebror kom til verden). Så vi er veldig ferske på dette området, og leter etter gode sider som kan gi oss gode oppskrifter og gode råd =) Det gjør du!!

    SvarSlett
  2. Hei Turid!
    Jeg skal få oppskriften på e- post, men har ikke fått den enda. Legger den ut når den er mottatt:)
    Dere må ha lykke til med endringen av kostholdet, og bare spør dersom det er noe dere lurer på!
    Lene

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver en kommentar! Alltid kjekt å lese:)