Smakfulle og sunne oppskrifter for mennesker ønsker å leve 100 % naturlig glutenfritt

"100 % NATURLIG" er Lene Simonsens blogg om sunn mat i en frisk kropp. Denne bloggen kommer til å følge prosessen med utgivelsen av kokeboken med samme navn, og i tillegg kommer den til å inneholde nye oppskrifter og tips, og nye prosjekter og bøker. Hovedfokuset er at flest mulig oppskrifter skal være 100 % naturlig frie for gluten, og at mange også skal være helt uten sukker, melk og gjær. Dette er mat for cøliakere, allergikere og matintolerante, som ønsker å fokusere på smakfull mat og god helse. Bevisste mennesker som ønsker å holde seg borte fra enkelte matvarer og spise sunt, vil også ha nytte av boken og bloggen.

fredag 6. august 2010

Noen bilder til kokeboken





Her ser du et lite utvalg fra fotograferingsinnspurten. Jeg er glad for at det vanvittig intense arbeidet er over, men det var GØY:)

11 kommentarer:

  1. Nok en mat-blogg, og det er gøy. Spennende å se bok-prosjekt fra denne siden. Lykke til! Bildene ser flotte ut...

    vh Lars spiser drikker & synser

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Lars! Har nesten begynt i "feil" ende jeg:) Er helt fasinert over hvor mange som blogger om mat, og hvor utrolig mye spennende man kan finne i denne blogger- verdenen... Gleder meg til å fortsette! Lene

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for besøk på bloggen min, det er alltid kjekt med besøk. Kjempefin blogg du har og jeg komer snart på besøk igjen selv om vi heldigvis ikke har noen form for allergi i familien (ikke som vi vet om i alle fall). Og du, er det mulig for deg å endre skriftfarge på kommentarene, for de er veldig vanskelige å lese.

    SvarSlett
  4. Så flott at du lagar kokebok!
    Eg har folk i omgangskretsen min som ikkje tåler gluten og det er ikkje lett å finne idear til god og variert mat.

    Takk for kommentar hos meg :)

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen! Spennende blogg du har, llnker gjerne til deg om det er greit! Hege

    SvarSlett
  6. Takk for oppmuntrende hilsener:) Og Hege; bare kjekt om har link til bloggen min! Fru Tunheim; jeg klarer virkelig ikke å finne ut hvordan jeg endrer skriftfarge i kommentarfeltet!?? Blir veldig glad dersom noen vet hvordan jeg skal gjøre det... Ellers kan det ende opp med at jeg må endre hele layouten... Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld! Lene

    SvarSlett
  7. Jeg er ikke så dataflink, men har du forsøkt å endre skriftfarge veg å gå på Utforming, så Malutforming for deretter å velge Avansert. Når du er på Avansert kan du velge farge på de forskjellige overskrifter og tekster. Øvelse gjør mester. Lykke til.

    SvarSlett
  8. så flotte bildene ble.. godt med 100% naturlig.. gleder meg til å se fortsettelsen, og legger meg som følger hos deg..

    klem guro

    SvarSlett
  9. Tusen takk, Guro! Håper at du vil finne mange oppskrifter som faller i smak:) Klem fra Lene

    SvarSlett
  10. takk du også.. er oppskriftene dine også glutenfrie???

    SvarSlett
  11. Ja, alt er glutenfritt:) Jeg må kanskje presisere det litt bedre;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver en kommentar! Alltid kjekt å lese:)