Smakfulle og sunne oppskrifter for mennesker ønsker å leve 100 % naturlig glutenfritt

"100 % NATURLIG" er Lene Simonsens blogg om sunn mat i en frisk kropp. Denne bloggen kommer til å følge prosessen med utgivelsen av kokeboken med samme navn, og i tillegg kommer den til å inneholde nye oppskrifter og tips, og nye prosjekter og bøker. Hovedfokuset er at flest mulig oppskrifter skal være 100 % naturlig frie for gluten, og at mange også skal være helt uten sukker, melk og gjær. Dette er mat for cøliakere, allergikere og matintolerante, som ønsker å fokusere på smakfull mat og god helse. Bevisste mennesker som ønsker å holde seg borte fra enkelte matvarer og spise sunt, vil også ha nytte av boken og bloggen.

fredag 1. oktober 2010

Forhåndsbestilling, og andre muligheter for kjøp av boken

Jeg har oppdaget at det nå går an å forhåndsbestille kokeboken "100% naturlig" i flere nettbokhandlere. For deg som er interessert, kan du for eksempel trykke her. Det er nok nå ikke lenge før boken er ferdig trykket.

For deg som bor i Stavanger/ Sandnes- området, er det kanskje kjekkere å komme på ett eller flere av arrangementene som kommer fremover. Lørdag om noen uker, har jeg blitt invitert til å komme og prate i en bokhandel her i Sandnes. Det vil da bli servert smaksprøver og være åpent for spørsmål. Man kan da selvfølgelig også få kjøpt signerte eksemplarer av boken. Jeg kommer til å legge ut alt av informasjon om dette arrangementet her på bloggen, med en gang dato og alle detaljer er i boks.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg har prøvd å få tak i boka på nettet, uten hell. Jeg trykket meg inn på Libris, men det gikk ikke an å legge den i handlekurven.
    Hvor får jeg tak i den, hvis den har kommet i netthandelen? :-)
    Vennlig hilsen Birgit

    SvarSlett
  2. Hei Birgit! Dette hørtes veldig rart ut... Det er kanskje noe galt med nettsidene til libris? Det er mange nettbokhandlere som selger boken, du kan for eksempel prøve www.bokkilden.no. Ellers så kan du gå i din lokale bokhandel og se om de har den der. Hvis ikke så bestillir de den sikkert inn for deg:) Lykke til!
    Lene

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver en kommentar! Alltid kjekt å lese:)